Wybierz numer tury

× ATAK

Postać będzie mogła strzelić (raz) podczas starcia, a na potrzeby ustalania celności strzału pod uwagę będzie brana kostka z największą liczbą oczek (chyba, że cel będzie miał przydzielony żeton manewru "osłona", wtedy z najmniejszą).

OSŁONA

Postać będzie mogła strzelić (raz) podczas starcia, a na potrzeby ustalania celności strzału pod uwagę będzie brana kostka z najmniejszą liczbą oczek. Z drugiej strony atakujący taką postać też będą musieli zadowolić się kostką o najniższej wartości. Dodatkowo jeśli choć jedna z postaci gracza osłania i ma mniej niż trzy rany, to postacie (nieosłaniajace) z tej samej drużyny dostają bonus + 2 do pancerza (celność strzelających postaci przeciwnika zmniejszana jest o wartość pancerza).

EKSPLORACJA

Postacie eksplorujące nie mogą strzelać, ale za to poszukują przydatnych w walce stimpacków. Każda eksplorująca postać, która zakończy starcie żywa(czyli nie otrzyma pięciu ran lub więcej) zdobędzie jeden stimpack. W zamian za poświęcenie stimpacka gracz może zwiększyć sumę oczek na kostkach o (łącznie) maksymalnie dwa punkty na czas strzału danej postaci.

×

Kostki k10 symbolizują warunki panujące na polu bitwy i określają celność strzałów. Każda postać korzysta z tego samego zestawu kostek, a każda broń ma inny próg celności określający od jakiej ilości oczek trafia. Z kolei to, której kostki użyje postać podczas strzału jest zależne od żetonu manewru używanego przez nią i wybrany cel. Gdy obaj gracze wyślą postacie do starcia, to wykonuje się rzut jeszcze jedną kostką.

×

Przycisk "dalej" należy kliknąć po wybraniu postaci i przydzieleniu im żetonów manewru. Wtedy wykonuje się rzut trzecią kostką i wykłada na stół drugą kartę zagrożenia. Jeśli jest ona taka sama jak pierwsza, to trafia z powrotem do talii i dociąga się trzecią kartę.

×

Każda karta zagrożenia zadaje jedną ranę wszystkim postaciom, które nie są odporne na jej działanie. Postać jest niewrażliwa na dane zagrożenie, gdy jego przekreślony symbol znajduje się pod nazwą jej pancerza.

×

Przycisk "Strzał" siłą rzeczy pojawia się tylko nad postaciami, które nie eksplorują. Po jego kliknięciu postacie przeciwnika, w które nie będzie dało się trafić poszarzeją. Po najechaniu myszką na któregoś z wrogich bohaterów pojawi się informacja o:

a) celności - czyli sumie oczek na kostce wykorzystywanej do strzału po uwzględnieniu modyfikatorów

b) progu celności - czyli sumie oczek wymaganej do trafienia (zależnej od wykorzystywanej broni)

c) zadawanych ranach

d) dodatkowo kostka wykorzystywana do strzału zmieni kolor na czerwony.
×

Kliknięcie tego przycisku sprawi, że postacie kontrolowane przez AI oddadzą strzały. Ponieważ kolejność nie ma znaczenia (bo postacie zabite i ciężko ranione i tak wystrzelą) to przycisk można kliknąć w dowolnym momencie tury.

×

Wyświetla informacje o ilości stimpacków zdobytych przez obu graczy, a także o ilości kart w rękach, jak również o liczbie ciężko rannych postaci ( postacie ciężko ranne wracają do rąk właścicieli po zakończeniu tury). Należy pamiętać: karty znajdujące się na stole nie są wliczane do kart na ręku, a komputerowy przeciwnik wykłada karty dopiero po tym, gdy zrobi to gracz.

×

Zakańcza turę. W efekcie:

1) Postacie mające pięć lub więcej ran giną i są usuwane z gry.

2) Postacie mające więcej niż dwie rany, ale mniej niż pięć są ciężko ranne. Odkłada się je rewersem do gór, wrócą do ręki gracza po zakończeniu następnej tury.

3) Każda postać, która eksplorowała i przeżyła starcie przynosi zysk w postaci jednego stimpacka.

×

Kliknięcie tego przycisku oznacza akceptację wyboru trzech kart postaci do odrzucenia i rozpoczęcie gry.

×

Witaj w grze karcianej "Wradislavia", której akcja toczy się w post-apokaliptycznym Wrocławiu. Celem gry jest zmniejszenie ilości kart postaci na ręce przeciwnika poniżej trzech.

Twoim obecnym zadaniem jest odrzucenie trzech kart, pozostałe siedem utworzy Twoją rękę. Aby to zrobić po prostu kliknij wybrane karty (ponowne kliknięcie anuluje wybór). Po wybraniu kart do odrzucenia kliknij przycisk "Zacznij grę", by przejść dalej.

Jeśli potrzebujesz informacji o wybranym elemencie to kliknij go po uprzednim kliknięciu przycisku "?"

Jeżeli nie wiesz co robić w danym momencie gry, to kliknij przycisk "Sufler".

×

Otwiera nową kartę ze stroną główną w przeglądarce.

×

Udziela graczowi odpowiedzi na pytanie: "Co mam robić?".

×

Zaznaczenie tej opcji, sprawi że strzał tą postacią wykonasz ze wsparciem stimpacka. Pozwoli to zwiększyć sumę oczek na kostkach o (łącznie) maksymalnie dwa punkty.

×

Twoim obecnym zadaniem jest odrzucenie trzech kart, pozostałe siedem utworzy Twoją rękę. Aby to zrobić po prostu kliknij wybrane karty (ponowne kliknięcie anuluje wybór). Po wybraniu kart do odrzucenia kliknij przycisk "zacznij grę", by przejść dalej.

×

Musisz wybrać trzy postacie i przydzielić każdej z nich odpowiedni żeton manewru. Kliknięcie na kartę postaci sprawi, że pojawi się ona powiększona na środku ekranu. Z kolei powtórzenie tej czynności przywróci ją do ręki gracza. Aby zaakceptować wybór postaci i manewrów i przejść do starcia należy wcisnąć "Dalej".

×

W tej fazie tury możesz oddać strzał każdą postacią, której nie przydzieliłeś manewru "eksploracja" (o ile jest ona w stanie trafić). W tym celu musisz kliknąć przycisk "strzał" znajdujący się nad wybraną postacią, a następnie cel ostrzału. Strzału nie można cofnąć, ale można zmienić wybór postaci strzelającej po prostu klikając inny przycisk "strzał". Kliknięcie przycisku "pokaż ruch AI" sprawia, że komputerowy przeciwnik wykonuje ruch (z uwagi na symultaniczny przebieg starcia moment jego kliknięcia nie ma znaczenia). Odsłoni to przycisk "zakończ turę".

×

Pogrubione cyfry to wartości na kostkach uszeregowane rosnąco. Możesz zwiększać ilość oczek na każdej z nich (o maksymalnie dwa oczka łącznie).

×

Musisz odrzucić trzy karty.

×

Możesz odrzucić maksymalnie trzy karty.

×

Musisz wybrać trzy postacie.

Nie osłania

Nie osłania

Nie osłania